Első ránézésre / Miért pont Távol-Kelet /2.

Hogy hogyan is kezdődött? Klasszikus filmekkel, és arcismesrési nehézségekkel. Félreértés ne essék: egész jó az arcmemóriám, képes vagyok a megjegyzésre, és ha odaírják, hogy ki is ő, még elolvasni is el tudom. Sőt, volt már film, amit teljesen értettem. Klassz kis klasszikusok. És őket csak pontosan. Nohátakkor:

Egy akció: téglák, drogok, bakancsok; lift, repülés, halál. A  Wai-Keung Lau rendezte 'Infernal Affairs' (Szigorúan piszkos ügyek - majd alkalomadtán írok is róla, mert egy zseniális film- de itt és most elég ennyi spoiler)

Kapcsolok, bootolok. Bekészítem a hozzávalókat. Átesem ezen-azon. (Megfogadom, hogy legközelebb kakaóbiztos leszek.)  Takarítás, székfoglalás. Ülök, nézek, gúvadok, és.... azanyja... keverem őket.

Keverem a színészek képességét! Nem kicsit. Négy főszereplő vagyon: kis köpcössel és a sebhelyesarcúval nincs baj. Frankón megkülönböztethetőek. De a másik kettő! Fekete haj, mandula szem, sportos, izmos testalkat...  elképesztően jók. Ráadásnak  mindkettő rohangál, meg jelet küldözget, meg lövöldözik, majd ocsúdni sincs idő, és már kezdi elölről, nem pihen- mondom: hasonló képességek. Én meg csak keverem, keverem. Pedig nem is hasonlítanak.

Ja.... a filmértéssel nem volt gond.  ;) Ha egyenruhások vették körül jóképűt, akkor a zsernyák személyesen, ha feketepólós rosszarcok, akkor a Triádos. Egy film nem fog ki rajtam. Legalábbis nem így. Elkapott a képszíj. Meg akartam tudni, ki akartam nyomozni. Mindent.

Segítségül hívtam a barátomat, a képeit, és csak néztem a újonnan felfedezettjeimet. Teljesen mások. Akkor mifenéért keverem? Menni fog ez. Indulhat a második próba.

Chunking Express.

Művészfilm. Ugyanazon a helyszínen két történet. Amolyan kétvilágos film egyben. Rendőr, drog, csalás, csalódás, takarítás és plüss. Meg ananász. Meg aranyhalak.

És nem kevertem a szereplőket! Nagyra tartottam tudományomat, nyomozótechnikámat, a guglipicturest, és a világot. Csak azt hittem, hogy a két karaktert egy és ugyanaz a színész játssza. (pedig nem grrrrrrr...) Az meg teljesen váratlanul ért, hogy ez a Tony Leung ugyanaz a Tony mint az előző film maffiózója.

Azanyja! Hogyan fogom itt kiismerni magam?

Muszáj most már a miheztartás és a csakazértis végett megnézni még egyet.....meg még egyet... meg még rengeteget. Egyszer majdcsak menni fog... /ColorSnail/

... folytatása következik!

Mindenek kezdete: a szerelembeesés / Miért pont Távol-Kelet /1.

Ha tetszett, kövesd Facebook oldalunkat is! - köszi! :) :) :)