Kövesd a tündét

... avagy Colorsnail egy napja Magyarország legnagyobb anime és geek találkozóján, az őszi MondoCon-on ...07.JPG

Nem tudtam hogyan, és pont ezért elkövettem a követést. Egy világ omlott össze bennem -az olvasottakkal ellentétben- feltűnőek és nem illékonyak. Sőt, busszal járnak.

Furcsa egy világ ez. Idekinn azt se tudják mi fán terem az anime, odabenn meg azt nem értik, hogy lehet nélkülük élni.

És én meg odacsöppentem…na jó odatuszkolt a kötelesség. És nagyon jól tette. Láttam, hallottam mindenfélét és jól éreztem magam.

Első feladat: a terep megtalálása, becserkészése: tündetalálat, követés, buszraszállás… project over. 

ÉS lőn nagy döbbenetes csudálkozás. Mert megdöbbentem. Álltam, mentem is meg nem is, figyeltem, hápogtam, kattogtam és kattogtattam. Agyiszekér döcögött, gép lemerült; írogattam.

Füvön suhanó szoknyák, tappancsok, bakancsok, cipellők és topánkák. Szörmék, kisebb-nagyobb állatfigurák, és kardok minden mennyiségben. Bőrök és selyemszaténok. Szívecskés gatyások és pofátlan vadászok. Szuperhősök, zombik, vámpírok és ijesztgetős alienek. 

És ez csak a látszat.

Mert volt amit nem láttam. A sötétség jó a játékosoknak és az értőknek, de nem tesz jót a földönülő potenciális áldozatoknak. A kézrelépő piruló kíváncsiról nem is beszélve. Gyorsvágtás elhagyás, és visszanemtérésem esete forgott fenn. Így lemaradtam.

Erről.

De volt mit hallanom. Elsősorban valami zeneféle morajt. Aztán kiderült, hogy ez táncverseny. És nagyon jó. Farkasok ugráltak, pólósok ropták, tündék tekeregtek, narancshajúak rázták. Körülöttük meg Mario pattogott. Na nem úgy magától, hanem konzolon.
És mögöttük meg japán módra folyt a tea. Autentikusan és párnánülőkbe. 

Aztán megleltem a karakokés bulit. Hát ott is volt mit hallani. Így aztán a mellettük táborozó Gósok sem maradtak csendben. A közelben üldögélő origamisok meg csak hajtogatták a magukét.

És persze lehetett beszerezni mindenfélét. Könyvet, mangát, bögrét, játékot, pólót, csattot, gyűrűt, ’darusfülit’, plüssizét, parókát, teát, áldást.  És sushit. (Katt a képekre)

Az udvaron meg lehetett futkosni, pózolni, fotózni. Labdázni és ernyedni; felkészülni a megmérettetésre, és tagnyújtóztatni. Meglepni és rátalálni. Kikapcsolni.

Kösz mindenkinek. Jó volt.

-----------------------------------------------------

Sok-sok kép itt. Tks GTOGG!